Wij zijn per direct op zoek naar een frisse, enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder om ons team te komen versterken! Ben jij analytisch, precies, klantgericht, stressbestendig en op zoek naar een brede functie bij een jong, groeiend, dynamisch bedrijf? Kom dan bij ons werken als Functioneel Applicatiebeheerder!

Zo ziet jouw werkdag er bij ons uit:

Als Functioneel Applicatiebeheerder bied je ondersteuning bij de inrichting en het beheer van de koppelingen van de diverse applicaties. In deze functie houd je je voornamelijk bezig met het uitvoeren van verzoeken. Je werkt nauw samen met onze andere Functioneel Applicatiebeheerder, ICT medewerker en stagiaire, onder leiding van de Manager Control & IT.

 

Bij Prevermo Groep ben je veel meer dan ‘slechts’ applicatiebeheerder! Je hebt een brede functie, waarin je o.a. de volgende activiteiten hebt:

  • Onderzoeken en oplossen van praktische en veelvoorkomende problemen;
  • Zelfstandig begeleiden van updates en het voorafgaand testen hiervan;
  • Het onderhouden van contacten met leveranciers;
  • Inrichten klanten;
  • Plannen, prioriteren en testen van software ontwikkeling;
  • Bewaken van data integriteit en in lijn daarmee ook het uitvoeren van SQL scripts;
  • Verzorgen en door ontwikkelen van trainingen;
  • Waarnemen taken ICT medewerker, indien nodig.

Naast bovengenoemde competenties beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Een afgeronde opleiding in de richting van informatiekunde, bedrijfsinformatica of soortgelijk;
  • Basiskennis SQL vereist, expert kennis is een pré;
  • Ervaring met implementatie en beheer van informatiesystemen (DossierManager van MediSoft en/of Exact Synergy) is een pré;
  • Kennis van de beheer frameworks (BiSL/ASL/ITIL) is een pré;
  • Perfecte beheersing van Windows(omgeving) en Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;

Enthousiasme en meedenken zijn vereist, humor is een pré!

Je bedient meerdere bedrijven vanuit Prevermo Groep

Wij zijn er van overtuigd dat iedereen in Nederland recht heeft op werk. Werk draagt bij aan vitaliteit en levensgeluk van mensen. In het licht van vergrijzing, langer doorwerken en versnelling van technologie wordt focus op duurzame inzetbaarheid een steeds dominanter thema. Onze missie is om iedereen die kan werken, duurzaam te laten participeren.

Onder de Prevermo Groep vallen meerdere bedrijven, gericht op Preventie, Verzuim & Mobiliteit. Deze bedrijven zijn verspreid over het land, maar voor deze functie kom je te werken in het gezellige, moderne kantoorpand van De Bedrijfspoli (Arbodienst) in Nijmegen.

Tijd voor een biertje..

Wij zitten in een nieuw pand in Nijmegen met een gezellige bar, waar wij iedere vrijdagmiddag een borrel organiseren voor wie zin heeft. Om informeel met collega’s bij elkaar te komen om te praten over werk of privé.

Wat bieden wij?

  • Een dienstverband voor 32-40 uur per week;
  • Werken in een jong en dynamisch team met korte lijnen en een fijne informele werkomgeving;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals die gelden binnen ons bedrijf;
  • In eerste instantie een tijdelijk contract, met intentie voor vast dienstverband!

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Graag ontvangen wij je sollicitatie met een uitgebreid CV. Deze kan per e-mail gestuurd worden aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Let op: door te reageren op deze vacature geeft u Prevermo Groep toestemming voor een internetonderzoek naar uw persoon in het kader van deze vacature.

(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)

Locatie: Nijmegen